Entries About Linkies Stuff FACEBOOK TWITTER

Welcome

Haii assalamualaikumm . Heyy there , this is me umie athirah sa'don . Welcome to my little blog . Hope you guys enjoyy .


The Message



Archieve


Credit Sections

Basecode :Ziera
Template By :FarahTyra
Other :
Header & Icons:Tieqa
Edited By : Your Name





Warkah

This Entry Belong to me ! : 07:29 | 0 Friend(s)

Hari ini, aku mengecewakan yang namanya ibu bapa, yang lahirnya kita di dunia ini. Ya allah, harini aku telah buat ibu bapa aku punya hati berkecai. Aku buat hati mereka patah, harapan mereka musnah.

Apa yang sudah aku lakukan sbg seorang anak? Layak kah aku ya allah. Layak kah aku? Layak kah aku di muka bumi ini. Setiap hari, aku cuba membahagiakan mereka, tapi ada sahaja yang tidak benar. Ya allah, apa yang telah aku buat, sampai ibu bapa aku juga minta agar aku tidak di lahirkan.

Ya allah, menyusahkan ke diri ku ini? Adakah selama ini, aku tidak layak hidup? Kenapa kau hidupkan aku ya allah kalau kau tahu perkara ini akan berlaku. Aku tak sanggup nak tengok ibu bapa aku menangis, kecewa sebab aku. Aku tak mampu ya allah, aku tak mampu.

Saat begini, tiada siapa yang sedar kehilangan aku ya allah. Tiada siapa peduli, malahan ibu bapa ku ya allah. Ya allah tarik la aku dari dunia ini perlahan lahan, bawa la aku pergi jauh dari semua orang yang aku sayang kerana ketiadaan aku lebih membahagiakan mereka. Tiada lagi aku yang akan menyusahkan mereka, tiada lagi aku yang akan menyakitkan hati sesiapa, tiada lagi aku yang ketawa menggembirakan yang lain, tiada lagi senyuman ku yang terukir di bibir.

Ya allah, ambil la nyawa aku ini perlahan lahan. Bawa aku pergi bersama mu, agar ibu bapa ku tidak lihat masa hadapan ku, aku tak mampu untuk membiarkan mereka melihat kegagalan ku ya allah. Aku satu satu nya anak mereka, tak mungkin mereka akan gembira dgn kegagalan aku.

Aku akan memalukan kedua ibu bapa ku ya allah sekiranya aku masih hidup. Ya allah, ambil la aku sebelum semuanya menjadi lebih teruk. Ambil la kembali aku drpd kedua ibu bapa ku ya allah. Cukup la tempoh pinjaman yang kau beri kpd mereka ya allah. Aku ingin kembali kepadamu, agar aku dapat melihat, hidup mereka yang aku sayang, lebih bahagia.

Post a Comment