Entries About Linkies Stuff FACEBOOK TWITTER

Welcome

Haii assalamualaikumm . Heyy there , this is me umie athirah sa'don . Welcome to my little blog . Hope you guys enjoyy .


The Message



Archieve


Credit Sections

Basecode :Ziera
Template By :FarahTyra
Other :
Header & Icons:Tieqa
Edited By : Your Name





Nak bla, bla.

This Entry Belong to me ! : 07:32 | 0 Friend(s)

Masa sekarang ni, dah tak kisah dah. Bila dah tawar hati, semua benda dh tak peduli, apa nak jadi, jadi. Kehilangan tu dh jd benda biasa, dah tak rasa ah pedih tu. Nk move on pun senang haha stick to one word, nak stay, stay, nak bla, bla. Takda siapa nak paksa kau stay. Dah ada lain, sila ah, eh tak, mohon ah weh berambus sekarang juga, tkyh nak semak hidup lagi. And one thing, dh berani buat, tanggung la bro. Gentle ah. Dh curang tu, ngaku jela pantek pe susah sangat. Bukan aku nk dtg bunuh kau. Paling kurang aku maki sikit je hahaha. Ada telur kan? Ngaku jela. Serupa gampang ah tinggal kan bluetick, one tick, double tick jadah haram tu semua. Eh boleh pergi matii laknet. Sabar jela aku dgn jantan mcmni. Tk boleh pakai, sikit pun tk boleh buat laki. Segan ah sikit kaum adam. Sesuka hati kau je nk dtg & keluar dari hati org. Kau dh tak reti nak jaga hati org dah? Eh apa bangsat sangat jantan jenis mcmni. Aku harap semua boleh g mati. Kalau boleh karma biar dapat dkt kau. Biar melutut kat kaki semua perempuan yang pernah kau mainkn perasaan diaorang. And masa tu, aku akan jadi orang yang pertama tepuk tgn & gelak kan kau. Hahahaa time tu puas nya hati aku allah je tahu bro. Jadah mcm kau ni mmg tk boleh nk kesian, nak simpati. Buang masa bro buang masa. Banyak lagi bnda aku boleh buat, sbg contohnyaa, pergi cari lelaki lain, ngorat dia & jalinkan hubungan. Nk tunggu kau buat apa bro, ramai lelaki lain aku boleh layan. Tk mati tkd kau lah. Aku dh cukup lali dgn semua ni. Pengalaman silam aku mematangkan aku, mengajar aku. Yaa, aku semakin kuat & tidak peduli dgn segala tipu muslihat lelaki lagi. Aku tak sedih, cuma aku geram bila setiap lelaki bodoh mcmni lahir kt dunia. Mohon la mati sekarang kalau tknk berubah. Meyusahkan dunia je ada penduduk macam kau hahahahaha opss maaf 🙊

Post a Comment