Entries About Linkies Stuff FACEBOOK TWITTER

Welcome

Haii assalamualaikumm . Heyy there , this is me umie athirah sa'don . Welcome to my little blog . Hope you guys enjoyy .


The Message



Archieve


Credit Sections

Basecode :Ziera
Template By :FarahTyra
Other :
Header & Icons:Tieqa
Edited By : Your Name





My boy FRIEND

This Entry Belong to me ! : 02:51 | 0 Friend(s)

Tak mustahil untuk kita mempunyai seorang kawan rapat yg berjantina lelaki. Tak salah. Tapi tk semua senang dengan perkara sprti ini. Katanya takut terjatuh cinta. Puii kolat ah derr ni 2015 dh. 

Yes, aku ada sorang kawan lelaki yang aku rapat. I admit, dia seorang yang sangat caring walaupun menyakitkan hati. Mmg perangai dia sibat sikit, kekdg gurau tk kena tempat. Tapi kalau dh biasa, tk rasa apa pun, rasa seronok lagi ada sbb dia mmpu buat kita ketawa dgn sikap kurang matang dia mcmtu. Childish doe hahaha main simbah air dalam bag, dlm pensil box, sorok kan barang, amik gambar acah sweett hahaha semua tu perkara gila gila yang selalu aku buat dgn dia. 

One day, aku & dia gaduh besar, besar sangat. Sampai satu tahap aku terasa hati dngn kata kata dia. Kata kata yg aku tk prnh fkir akan kluar dari mulut dia. Aku igt dia sayang aku juga sbgai seorg kawan, tpi mungkin silap. Begitu rendah dia pandang maruah aku. Allah je yang tahu saat kata kata tu kluar dari dia. 

Aku mengaku, aku rindu. Aku rindu seorang lelaki yang sering ada dgn aku, dgr masalah aku, gurau dgn aku, risau pasal aku. Aku rindu nk dgr ayat dia "kau keluar, kalau kau accident, kau jgn telefon aku, aku tk kn dtg, aku dh kata jgn kluar, kau degil" hm aku rindu sikap ambil peduli itu.

Ya allah, kembali kan la persahabatan kami. Islam juga tidak suka kalau umat nya tidak bertegur & bermusuhan. Dh 3 bulan ya allah. Aku rindu semua tentang persahabatan kami. Tlg la reda kan hati nya, kurang kan ego nya sprti sllu, sprti dia sllu mengalah dgn smua bnda yang aku buat. Aku rindu senyuman & tawa nya. Usikan dia, gurau senda dia, gila gila dia. Aku rindu nak buat perangai dgn dia ya allah. Nak usik kwn kwn sekelas dgn dia. Nak buat dajjal, nak dduk sembang dgn dia. Nak kongsi masalah dgn dia 😞 aku perlukan dia, aku sangat perlukan dia untuk aku mengadu. Aku rindu persahabatan kami ya allah, kembali kan dia, kembali kan persahabatan kami yg erat sprt dahulu hm. Kirim kan rindu sahabat nya ini kpd dia ya allah, aku mohon, bantu la aku, amin.

Post a Comment